فروشگاه سايزبزرگ مانتو باتر

توليد و فروش مانتو سايز بزرگ

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تونیک سایز بزرگ طرح شکوفه

۴ بازديد

تونیک سایز بزرگ سبک و خنک

 

تونیک سایز بزرگ طرح شکوفه

 

این مدل گزینه بسیار مناسبی برای فصل بهار و تابستان می باشد که در 3 رنگ یشمی ، خردلی و قرمز ارائه شده است.
جنس پارچه از ابر و بادی با کیفت است و به راحتی چروک نمی شود. 
این تونیک خوش رنگ و خوش فرم در چهار سایز تولید شده که سایزهای 48 تا 60 را پوشش می دهد.

 

تونیک پلاس سایز یشمی مدل 29001
تونیک پلاس سایز خردلی مدل 29002
تونیک پلاس سایز قرمز مدل 29003

مانتو كمر دار سايز بزرگ مدل 28017

۵ بازديد

 

???? مانتو كمر دار سايز بزرگ
???? كد : 28017
???? جنس : سوييت
???? سايز : سايز 1 مناسب 52 تا 56 – سايز 2 مناسب 56 تا 60
???? رنگ : كاتالوگ
???? ارسال رايگان
???? قيمت : 450000
⬇️ اندازه
سايز 1 :
دور سينه : 124 تا 133 سانتي متر
دور شكم : 136 تا 145 سانتي متر
دور باسن : 139 تا 148 سانتي متر
دور بازو : 42 تا 48 سانتي متر
قد آستين : 58 سانتي متر
قد مانتو : 116 سانتي متر
سايز 2 :
دور سينه : 131 تا 140 سانتي متر
دور شكم : 144 تا 153 سانتي متر
دور باسن : 148 تا 156 سانتي متر
دور بازو : 46 تا 52 سانتي متر
قد آستين : 58 سانتي متر
قد مانتو : 116 سانتي متر

 

خانم هاي تپل و قد كوتاه چه مانتويي بپوشند؟

۶ بازديد

 

 

خانم هاي تپل و قد كوتاه در انتخاب مانتو با چالش بزرگي رو به رو هستند. بلندي، اندازه، رنگ، طرح و عوامل ديگر مانتو مي توانند در استايل شما تاثير به سزايي بگذارند.

 

اندازه مانتو مناسب خانم هاي تپل و قد كوتاه
اندازه، فاكتور خيلي مهمي براي انتخاب مانتو است. خانم هاي قد كوتاه و تپل بايد حد امكان از پوشيدن مانتوهاي گشاد دوري كنند و لباس هايي بپوشند كه درست اندازه تنشان است. البته پوشيدن مانتوهاي چسبان و تنگ نيز توصيه نمي شود.

 

رنگ مانتو خانم هاي تپل و قد كوتاه
استايل مونوكروم مي تواند مناسب خانم هايي با اين نوع اندام باشد. سعي كنيد رنگ مانتويي كه انتخاب مي كنيد، همرنگ و يا نزديك به رنگ شلوار و باقي لباس هايتان باشد. رنگ هاي تيره نيز اندام را باريك و كشيده تر نشان خواهند داد پس سراغ رنگ هايي مثل مشكي، سورمه اي، سبز يشمي، آبي نفتي و… برويد.

 

بلندي مانتو مناسب خانم هاي تپل و قد كوتاه
خانم هاي قد كوتاه و تپل بهتر است مانتوهاي خيلي كوتاه نپوشند چون پاها پهن تر و چاق تر جلوه خواهند كرد. خانم هايي كه اين اندام را دارند بهتر از سراغ مانتوهاي بلندتر و تك رنگ بروند تا اندامشان كشيده تر و باريك تر به نظر برسد.

 

يقه مانتو مناسب خانم هاي تپل و قد كوتاه
براي اينكه تاثير يك مانتوي بلند را بر روي اندامتان بيشتر كنيد، سراغ مانتويي با يقه هفت برويد. تا مي توانيد از يقه هاي مربعي شكل دوري كنيد چون بر روي پهناي اندامتان تاكيد مي كنند.

 

طرح مانتو مناسب خانم هاي تپل و قد كوتاه
به شدت توصيه مي شود كه مانتويي ساده و بدون طرح انتخاب كنيد؛ اما اگر از پوشيدن مانتوهاي خيلي ساده خسته مي شويد، مي توانيد سراغ مانتوهاي راه راه عمودي برويد چون بر خلاف مانتوهاي راه راه افقي، بر روي كشيدگي اندام تاكيد دارند.

 

جنس مانتو مناسب خانم هاي تپل و قد كوتاه
مانتوهايي را كه از ميزان پارچه زياد و كلفتي در آن ها استفاده شده است يا پف پفي است، نپوشيد. اين نوع مانتوها به حجم بدن اضافه مي كنند. در عوض مانتوهايي را با پارچه نازك و لطيف انتخاب كنيد.

 

مانتو قواره دار مشكي مناسب مراسم محرم

۷ بازديد

 

خانم ها براي شركت در مراسم عزاداري محرم معمولا نيازمند مانتويي هستند كه مناسب فضاي مذهبي محرم باشد .
مانتويي مشكي رنگ ، جلو بسته و بلند مي تواند مناسب اين ايام باشد .
البته نكته اي كه بايد در نظر گرفت اين است كه مانتويي با اين ويژگي ها هيچ گاه از مد نمي افتد و همه جا و هر زمان و براي تمامي مجالس قابل استفاده است .
رنگ مشكي خانم ها را كشيده تر و لاغر نشان مي دهد و براي خانم هاي سايز بزرگ انتخاب مناسبي مي تواند باشد .

اينستاگرام : bater_ir@
تلگرام : bater_ir@
واتساپ : 09142272454

مانتو اسلامي سايز بزرگ

۴ بازديد

 

يكي از مشكلات بانوان سايز بزرگ مقيد به حجاب ، پيدا كردن مانتو مناسب با سبك پوششان است . زيرا اولا يافتن مانتو سايز بزرگ دشوار است . ثانيا اكثر مانتو هاي موجود در بازار جلوباز هستند كه باب ميل قشر مذهبي نيست .
مجموعه مانتو باتر با توليد انواع مانتو هاي پوشيده سايز بزرگ در خدمت شما عزيزان مي باشد .
براي مشاهده مدل ها و خريد آنلاين محصولات به وبسايت ما مراجعه فرماييد .


www.bater.ir
09142272454

مانتو سايز بزرگ باتر

۴ بازديد

 

باتر برندي است كه در زمينه توليد انواع مانتو و تونيك سايز بزرگ فعاليت دارد .
توليدي باتر با استفاده از مواد اوليه مرغوب و بهره گيري از نيروي كار مجرب و با سليقه ، توانسته رضايت مشتريان خود را جلب نمايد .
سايت : www.bater.ir
اينستاگرام : www.instagram.com/bater_ir
تلگرام : www.t.me/bater_ir
واتساپ : www.wa.me/989142272454

مانتو باتر

۴ بازديد

 

سايت : www.bater.ir
اينستاگرام : bater_ir@
تلگرام : bater_ir@
واتساپ : 09142272454

مانتو سايز بزرگ پوشيده مدل 28013

۴ بازديد

 

???? مانتو سايز بزرگ پوشيده
???? كد : 28013
???? جنس : اسكاي
???? سايز : فري سايز مناسب 52 تا 58
???? رنگ : مشكي
???? ارسال رايگان
???? قيمت : 299000
⬇️ اندازه
دور سينه : 124 تا 134 سانتي متر
دور شكم : 138 تا 158سانتي متر
دور باسن : 142 تا 162 سانتي متر
دور بازو : 45 تا 50 سانتس متر
قد مانتو : 130 سانتي متر

 

پلاس سايز بودن پايان خوشتيپي نيست

۳ بازديد

 

خوشتيپي و خوش پوش بودن يكي از حس هايي است كه همه ما به دنبال آن هستيم و تلاش مي كنيم با انتخاب هاي خود هر چه بيشتر به آن نزديك باشيم . اما گاهي ممكن است عواملي مانند اضافه وزن باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست دهيم و ديگر به دنبال اينكه بتوانيم با انتخاب هاي درست خوشتيپ تر بنظر برسيم نباشيم .
امروزه ديگر استاندار هاي قديمي كه تاكيد بر لاغر بودن و سايز كوچك بودن داشت از بين رفته است و با حضور مدل هاي سايز بزرگ در دنياي فشن موجب شده هر شخصي با هر سايز و بدني كه دارد خود را زيبا بداند و به بدن خود عشق بورزد .
در قرن 21 براي خوش تيپ بودن محدوديتي وجود ندارد و شما با هر وزن و سايزي كه داريد زيبا هستيد و با رعايت يكسري نكات كليدي مي تواند بسيار استايليش به نظر برسيد و مد روز لباس بپوشيد .


نكات طلايي خوشتيپ بودن براي افراد سايز بزرگ
1- اولين چيزي كه به شما كمك مي كند تا خوش تيپ تر به نظر برسيد اين است كه مشخص كنيد نقطه قوت بدن شما كدام قسمت است و سپس لباس هايي را انتخاب كنيد كه آن قسمت را بيشتر به نمايش گذاشته و بولد كند . براي مثال اگر پاهاي خود را دوست داريد ممكن است انتخاب شما شلوار هاي اسكيني و بلند باشد و يا اگر انحناي كمر خود را مي پسنديد با استفاده از يك كمربند پهن توجه ها را به سمت كمر خود جلب كنيد . پس يكي از نكات طلايي خوشتيپ بودن براي افراد سايز بزرگ پيدا كردن نقطه قوت بدن آنها است .
2- دومين نكته طلايي براي خوشتيپ بودن افراد سايز بزرگ اين است كه سايز لباس را درست انتخاب كنيد و در واقع لباسي را بپوشيد كه دقيقا سايز شما است نه بزرگ و نه كوچكتر .
رايج ترين اشتباهي كه بين افرادي كه وزن آنها بالا است رخ مي دهد ، اين است كه فكر مي كنند با پوشيدن لباس گشاد تر مي توانند اضافه وزن خود را پنهان كنند . به اين نكته توجه كنيد كه اول از همه شما بايد با وزن و سايز خود كنار بيايد و بدن خود را همانطور كه است دوست داشته باشيد و اگر مشكلي با وجود اضافه وزن خود نداريد ، ديگر نبايد نگران نظر ديگران باشيد كه با پوشيدن لباس هاي گشاد به دنبال پنهان كردن آن باشيد .
يكي ديگر از اشتباهات رايج پوشيدن لباس هاي خيلي تنگ است . بهترين گزينه اي كه مي تواند به شيك بودن شما كمك كند اين است كه از لباس هايي دقيقا سايز شما هستند استفاده كنيد .
3- براي باريك تر نشان دادن كمر خود از كمربند غافل نشويد . باريك ترين قسمت كمر خود را با يك كمربند مناسب لباس باريكتر نشان دهيد و حالت ساعت شني را روي منحني كمر خود تقويت نماييد .
4- پوشيدن لباس هاي لايه اي يكي ديگر از روش هايي است كه موجب مي شود تا افراد سايز بزرگ شيك و خوش پوش بنظر برسند . پوشيدن ژاكت و يا جليقه هاي پشمي و كت هاي پاييزه براي فصل هاي سرد سال و پوشيدن پيراهن هاي نازك تر و نخي در فصل هاي گرم سال روي تي شرت و يا تاپ هاي حلقه اي يكي از مواردي است كه هم اعتماد به نفس بيشتري به شما مي دهد و هم موجب مي شود كه شيك تر بنظر برسيد .
5- يكي ديگر از راه هاي ايجاد خطاي ديد و جلب توجه نگاه مخاطب به همان سمتي كه شما ميخواهيد استفاده از رنگ هاي روشن است . رنگ روشن بيشتر جلب توجه مي كند بنابراين مي توانيد با استفاده از رنگ هاي تيره و خنثي مانند مشكي و قهوه اي در نقاطي كه قصد داريد كمتر ديده شوند و استفاده از رنگ روشن در قسمت هاي زيباتر هيكلتان ، يك هارموني زيبا بسازيد و حس اعتماد به نفس خود را افزايش دهيد .
6- از لباس هايي كه طرح هاي كوچك دارند استفاده كنيد . پوشيدن لباس هايي كه طرح هاي بزرگ و شلوغ دارند باعث مي شود كه شما چاق تر از آنچه كه هستيد بنظر برسيد و شايد نگاه كردن در آينه حس خوبي براي شما ايجاد نكند . اما استفاده از لباس هايي كه طرح هاي ريز و با فاصله دارند يكي از بهترين روش هايي است كه مي توانيد با استفاده از آن خوشتيپ و به روز تر باشيد و از طرفي نگران اين نباشيد كه ممكن است چاق تر بنظر برسيد .
يكي از طرح هايي كه مي توانيم به شما پيشنهاد كنيم طرح راه راه ريز افقي است. پوشيدن اين طرح در قسمت بالا تنه و يا به صورت پيراهن شما را باريك تر و بلند تر نشان مي دهد . طرح خال خالي ريز و با فاصله نيز يكي گزينه ديگر براي استايليش بودن است .

مانتو سايز بزرگ پوشيده مدل 28012

۳ بازديد

 

???? مانتو سايز بزرگ پوشيده
???? كد : 28012
???? جنس : اسكاي
???? سايز : فري سايز مناسب 52 تا 58
???? رنگ : كرمي
???? ارسال رايگان
???? قيمت : 299000
⬇️ اندازه
دور سينه : 124 تا 134 سانتي متر
دور شكم : 138 تا 158سانتي متر
دور باسن : 142 تا 162 سانتي متر
دور بازو : 45 تا 50 سانتس متر
قد مانتو : 130 سانتي متر